Brengcontainers flats

Als u in een flat of appartementencomplex woont kunt u uw restafval, gft en papier kwijt in de brengcontainer bij de flat. Bij sommige flats of appartementencomplexen staan ondergrondse containers voor restafval en zuiltjes voor GFT. Voor toegang tot deze containers heeft u een afvalpas nodig. Dit is dezelfde afvalpas als voor het Afvalbrengstation.

Heeft u geen afvalpas dan kunt u deze online aanvragen. Let op: de regel is dat 1 adres 1 afvalpas ontvangt. Dit geldt ook voor studentenwoningen, tenzij u bereid bent 17,50 euro te betalen voor een 2e pas.

Heeft u per ongeluk iets kostbaars (telefoon, portemonnee, huissleutels etc.) in de verzamelcontainer laten vallen, dan kunt u met ACV contact opnemen om dit eruit te laten halen. De kosten hiervoor zijn € 50,-.

Is de ondergrondse container in storing? Laat het ons weten! U kunt een storing melden via: telefoon 0318 648 160 (werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00 uur), WhatsApp 06 - 230 11 370, via info@acv-groep.nl of via het formulier op onze website. Wanneer u een storing meldt, is het belangrijk dat u ook het containernummer doorgeeft!