Vernieuwde Raad van Commissarissen ACV

ACV heeft een deels vernieuwde raad van commissarissen. Deze raad is op 14 juni 2018 geinstalleerd door de aandeelhoudende gemeenten Ede, Renkum, Veenendaal en Wageningen. Samen met deze raad werkt ACV de komende jaren volop aan vernieuwing waarbij er onder meer aandacht is voor hergebruik van grondstoffen en innoverende ICT toepassingen. ACV wil hiermee bijdragen aan het realiseren van de duurzaamheidsambities en maatschappelijke opgaven van de gemeenten.

Met de aandeelhoudende gemeenten heeft ACV ook gekeken naar de statuten en de samenstellingsregels van de raad van commissarissen. De commissarissen zijn geselecteerd op basis van profielen en een open sollicitatieprocedure. De raad van commissarissen bestaat uit de volgende 5 personen:

De heer P. (Peter) van 't Hoog - voorzitter
De heer drs. H.G. (Henk) Mogezomp
Mevrouw M.A.J. (Marjolein) Brasz MSc
Mevrouw mr. drs. A.M.M. (Sandra) van Breugel
Mevrouw mr. J. (Jacqueline) Verbeek-Nijhof

Van link naar rechts: de heer Mogezomp, mevrouw Van Breugel, de heer Koenderman (directeur ACV), mevrouw Verbeek-Nijhof, de heer Van 't Hoog en mevrouw Brasz