Contact

ACV gestart met webcare via Twiter en FB

ACV gestart met webcare via Twiter en FB

ACV is gestart met webcare via Twitter en Facebook. Dat betekent dat inwoners vragen over afvalinzameling nu ook via deze sociale media kunnen stellen en hierop een antwoord krijgen. Volg hiervoor @acvgroep of www.facebook.com/acvgroep. Met de inzet van webcare wil ACV haar (online) dienstverlening verbeteren  Uiteraard blijft het voor u ook gewoon mogelijk om via e-mail of telefoon contact met ACV op te nemen. 

Website overzichtelijker gemaakt

Als gevolg van de inzet van webcare is de website aangepast. Wellicht heeft u al het ‘ga direct naar’ menu gezien, waarmee u sneller kunt navigeren naar de onderwerpen die voor u belangrijk zijn. Ook de afvalkalender heeft een veel prominentere plek op de website gekregen. Daarnaast is de vernieuwde website geoptimaliseerd voor de tablet of smartphone. Dit betekent dat de weergave van de website zich automatisch op tablet- of smartphoneformaat aanpast. 

ACV is al langere tijd actief op Twitter met de accounts @acvgroep en @acvindewinter speciaal voor info over gladheidbestrijding . Het nieuw in het leven geroepen Facebookaccount wordt ingezet voor het delen van handige tips om afval nog beter te scheiden en praktische info zoals vervangende ophaaldagen.

Ga terug naar het overzicht